Producenci
Regulamin

Regulamin sklepu internetowego listek.pl z 28.02.2019


1.Sprzedaż artykułów ogrodniczych w sklepie internetowym listek.pl wykonywana jest przez:
OP Kowalewscy sp.j.; adres: ul. Murarska 10; 08-110 Siedlce, wpisaną do KRS pod numerem: 0000072897 NIP 8211002856 REGON 712380520 tel. 25 632 57 47 fax. 25 644-05-73 email: sklep@listek.pl – Sprzedawcę.

2.Podane ceny są cenami całkowitymi, ale nie uwzględniają kosztów transportu, które podawane są przed ostatecznym zatwierdzeniem transakcji przez kupującego. W niektórych przypadkach dostawa może być darmowa.

3.Wysyłkę towarów wykonujemy najpóźniej w następnym dniu roboczym po potwierdzeniu zamówienia.

W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

4.Sprzedawca nie wystawia, na sprzedaż towarów (bez wyraźnej informacji), których nie posiada w swoich magazynach. Jeśli jednak taka sytuacja zajdzie przypadkowo, Klient zostanie o takim fakcie niezwłocznie poinformowany przed potwierdzeniem zamówienia. O ile Klient nie odstąpi od zamówienia, dostawa może odbyć się w innym, ustalonym terminie.

5.Płatność za oferowany towar może być dokonana przez kupującego następujący sposób:

a.Płatność elektroniczna

b.Przelew bankowy – zasady rozliczania płatności za pomocą przelewów z rachunków bankowych w bankach, których siedziba jest poza terytorium Polski muszą być wcześniej ustalane ze Sprzedającym.

c.Płatność gotówkowa uiszczana kurierowi podczas dostawy (pobranie)

d.Zakup ratalny
e.Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro

„Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.”

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego, o ile Zamawiający nie wyrazi chęci otrzymania zwrotu środków na inne, podane przez niego konto bankowe.

6.Niektóre sposoby płatności oraz dodatkowe usługi dotyczące dostaw (np. powiadomienie przed dostawą, pobranie itp.) mogą być objęte dodatkowymi opłatami, ale w każdym przypadku wysokość tej opłaty przedstawiona będzie kupującemu w wyraźny sposób, przed zatwierdzeniem transakcji.

7.Kupujący ma prawo odstąpić od umowy, czyli zwrócić towar i zażądać zwrotu należności wraz z kosztami przesyłki w ciągu 14 dni od dostawy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Po tym czasie możliwość zwrotu wygasa.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w ciągu 14 dni od dostawy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną) – adresy do korespondencji na dole strony. Kupujący może skorzystać z dołączonego przez Sprzedawcę wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

8.Aby Sprzedawca zwrócił należne Kupującemu pieniądze, Kupujący musi dostarczyć Sprzedawcy zwracany towar na własny koszt, w ciągu maksymalnie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy .

Towar nie może nosić jakichkolwiek śladów używania. Jeśli towarem są urządzenia spalinowe, nie mogą być napełnione żadnymi płynami eksploatacyjnymi (olej, paliwo, woda itp.)

Towary takie jak nawozy, nasiona, podłoża do roślin i preparaty chemiczne ze względu na bezpieczeństwo fitosanitarne nie mogą być zwracane jeśli opakowanie zostało otwarte.
Jeśli towar zapakowany jest w opakowanie niepozwalające na ponowne jego zamknięcie (np. blister). Opakowanie powinno być otwarte w sposób możliwie jak najmniej niszczące (np. przez równe rozcięcie blistra). Jeśli oryginalne opakowania da się ponownie zamknąć, Kupujący powinien je ostrożnie otworzyć tak, aby towar można było z powrotem zapakować.

9.Na życzenie kupującego, Sprzedawca może zorganizować transport zwrotny dla towaru. Jeśli Kupujący wyrazi taką chęć, Sprzedawca przedstawi ofertę zwrotnej przesyłki kurierskiej płatnej dodatkowo. Jeśli Kupujący przyjmie tą ofertę, umówioną należność Sprzedawca potrąci od kwoty, należnej do zwrotu.

10.W przypadku odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) Sprzedawca zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o zwrocie oraz po dokonaniu zwrotu towaru wg zasad powyżej.

11.Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraził zgodę na inne rozwiązanie. W każdym przypadku kupujący nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem.

12.Kupujący ma prawo do zgłoszenia reklamacji. Reklamacja taka może być złożona za pośrednictwem poczty email, faksem lub listownie. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji bez zbędnej zwłoki i przeprowadzenia procedury reklamacyjnej zgodnie z obowiązującym prawem.

13.Zasady przetwarzania danych osobowych przekazanych Sprzedawcy przez Kupującego są określone przez Politykę prywatności opublikowaną na stronie sklepu.

14. Adresy do zwrotów i komunikacji.
Listek.pl; ul. Murarska 10; 08-110 Siedlce; email: sklep@listek.pl, tel. 577 88 59 79 (opłata jak za zwykłe połączenie na tel. komórkowe)

15.Powyższy regulamin określa zasady transakcji w sklepie internetowym listek.pl. Składając i potwierdzając zamówienie, kupujący potwierdza akceptację wszystkich postanowień i informacji w nim zawartych.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl